Dubbel Mono

dinsdag, april 19, 2005

 
De kunst van het lekken

Vandaag kreeg ik een mailtje. Bij Sony BMG, een hele grote platenmaatschappij, heeft iemand bedacht dat het wellicht leuk zou zijn om de nieuwe clip van Kane te “lekken”. En omdat Sony heel hip is moet dat via een hip medium. Weblogs dus. En kennelijk is Baviaan.net heel hip want ik ontving een mailtje of ik wellicht mee wilde doen aan het bedrog van Sony BMG. Ik mailde terug. Iets over het sponsoren van een vloeifabrikant, Mascotte dus, terwijl Guusje, de vrouw van de zanger van Kane, dood ging aan kanker. Verder mailde ik nog iets over Sony zelf, wat een uitvreters ik dat vind, en iets over wat een gruwelijke kutmuziek Kane maakt. Wat ik niet schreef is dat ik hoop dat Dinant en zijn aardappel.. nou ja, u begrijpt mij wel.
Lees hier verder.
|| 10:29 a.m.