Dubbel Mono

donderdag, januari 29, 2004

 
Nick Cave
brengt 29 maart zijn tweede DVD uit. Na de live-DVD God Is In The House en de Birthday Party DVD Pleasure Heads Must Burn (ik wist ook niet van het bestaan) verschijnt nu een collectie van zijn videoclips. Ik geloof dat het meteen alle clips zijn die hij gemaakt heeft.



The tracklisting, keurig gecopieerd van zijn (?) site:

01."Stagger Lee"
02."Where The Wild Roses Grow"
03."Into My Arms"
04."Are You The One That I've Been Waiting For?"
05."Henry Lee"
06."Red Right Hand"
07."Loverman"
08."Do You Love Me?"
09."Deanna"
10."The Ship Song"
11."Tupelo"
12."In The Ghetto"
13."Jack The Ripper"
14."What A Wonderful World"
15."Straight To You"
16."The Mercy Seat"
17."The Weeping Song"
18."The Singer"
19."I Had A Dream Joe"
20."Wanted Man"

Jammer dat er geen opnames van The Birthday Party opstaan. Ik herinner me bijvoorbeeld een stuk uit Jonge Helden of een ander VPRO-programma van way-back.
Volgens Nick-Cave.com komt er bovendien in april een rarities-CD uit.
|| 9:09 a.m.