Dubbel Mono

woensdag, december 18, 2002

 
Netspanning Popquiz
Geen quizuitslag vandaag (fijn, blijft mijn huid mooi glad).
Maar geen nood: 3voor12 heeft ook een quiz online gezet. 't Is wel een flash 6-gestuurde en vlekkeloos werkt het allemaal nog niet. Al kan dat ook aan mij liggen.
Update: het lag aan mij. Score: 335, plaats 25.
Update 2: Tweede poging: score 429, positie 12.
Waarbij aangetekend dat sommige vragen herhaald worden. Goed oefenen en je moet dus op plaats één of daaromtrent terecht kunnen komen.
Update 3: Bij snel opnieuw spelen kun je tegen jezelf spelen.
Update 4: Derde poging: score 380, positie 12.
Update 5: Vierde poging: score 465, positie 9.
Update 6: Vijfde poging: eruit gesodemieterd. En dat terwijl ik tegen keeskist mocht spelen. Als het tenminste de keeskist is waarvan ik dit live-verslag idee gepikt heb.
Update 7: Zesde poging: score 331, positie 9.
Nog eentje dan, want ik moet bijna weg.
Update 8: Zevende pogiing: score 132, positie 9.
En ik kwam zowaar tegen Subjectivist Norbert uit.
Update 9: Achtste poging (ja, het is een verslavend spelletje): score 448, positie 10.
Hier mocht ik de finale spelen tegen blogger dlask.
Nu stop ik echt. Wellicht vanacht nog. U hoort van me.
Update 10: Terug. En de negende poging: score 569, positie 9.
Update 11: Score 87, positie 9. Verloren van DeElvis.
Verbinding met de server lukt niet meer, dus hou ik er voor vandaag ook maar mee op. Morgen misschien verder. En dan zal ik ook wat vragen proberen toe te voegen.
|| 11:01 a.m.