Dubbel Mono

dinsdag, april 09, 2002

 
The LP Is Number One! The LP is Number One!
Mooi hoor, die limited edition-verpakking van de nieuwe Jon Spencer Blues Explosion-CD. Het ziet eruit als een snoepverpakking, met een mooi kartonnetje aan de bovenkant. Kun je het geval ophangen boven je platenkast. Alleen vergat ik dat ik die verpakking wel moest slopen voor ik überhaupt de CD zou kunnen draaien.



Met wat knutselwerk is het alsnog goedgekomen, maar nu lees ik in Pitchfork dat ik er beter aan had gedaan de LP-versie aan te schaffen. Vier extra nummers bevat de (dubbel-)LP namelijk: Like Aa Bat, Tore Up & Broke, Then Again I Will en Do You Wanna Get It. Gelukkig krijgen wij Europeanen Tore Up & Broke wel op de CD. Als extra troost kun je het vierde liedje downloaden van de Matador-site. Hoef je nog maar voor twee liedjes AudioGalaxy aan te slingeren.
|| 1:14 p.m.