Dubbel Mono

maandag, februari 11, 2002

 
Zone 5300 regeert (en niet alleen in Rotterdam)

"Beste janpeter.prenger@a1.nl,
Gefeliciteerd! U bent de gelukkige winnaar van een Zone 5300-strippakket"

wordt mij zojuist via een mailtje meegedeelt. 'tuurlijk, ik ben er hardstikke blij mee, al kan ik mij alleen maar herinneren dat ik meedeed aan de prijsvragen in de laatste Zone 5300. En daarin kon je een video of DVD van Caligula winnen en/of de CD Zounds! What Sounds! van Dean Elliot.
(Overigens: waarom heten dit soort verlotingen eigenlijk prijsvragen? Net als bij OOR hoef je toch meestal geen vraag te beantwoorden?)
Ik zal het strippakket toch niet gewonnen hebben omdat ik, sinds ze niet meer gedistribueerd worden door BetaPress, het blad niet meer in de kiosk kon vinden en dus maar abonnee ben geworden?
|| 12:19 p.m.