Dubbel Mono

zondag, januari 27, 2002

 
16 Down & Cafebar 401 @ Atak, Enschede
Een kort verslag: Cafebar 401 komen uit Salland en een van de muzikanten is ook roadie bij 16 Down. Aardige band met een even aardige demo, waarbij ze door 16 Down's Marco Hovius zijn geholpen. Check hun site: www.cafebar401.nl. Ook op het onvolprezen garageband.com te beluisteren.
16 Down deed het wederom professioneel en vakkundig: in geen tijd waren zelfs sceptici als mijn vrienden in de ban. Lekker opgebouwde set. Wel aardig om te zien hoe Marco Hovius zo nu en dan, al solerend, een tipje oplichte van zijn vorig leven. En verdomd, na even zoeken vond ik nog een prachtige foto uit het vorige leven van Marco Hovius, toen hij gitarist was van de hardrockband Assault. Ik blijk ook nog een foto te hebben van Hovius senior die een staaltje moonen ten beste geeft op het podium, maar die laat ik liever achterwege. Als ik tijd heb kan ik nog wel een paar andere foto's van Marco-met-haar plaatsen ;-)





Geweldig kapsel had hij toen. Niet te vergelijken met de tonsuur van nu. En ontwaar ik daar een snor en goatie?
|| 3:57 p.m.